Banken och lite annat smått och gott

Ja nu ska jag till banken och fixa så jag får ett nytt visa-kort för mitt är avmagnetiserat. Man känner sig lite lätt jobbig så fort man går och handlar och dom inte har kortbetal-tjosan med chip..
Och konstigt att bankomaterna är så efter så dom inte kan läsa av chippet! Trodde jag att dom skulle göra år 2009. Men nej då, har du ingen fungerande magnetremsa så får du heller inte ta ut några pengar.. Skumt.

Sedan blir det lite shopping på ICA. Blir lasagne idag. Jag lyckades få ihop min första lasagne för två veckor sedan och den blev så jävla god så det får bli en idag också ;-)

Nu ska jag plugga ur min ipod från datorn och fortsätta lyssna på Peter James bok Levande begravd.
den verkar så härligt spännande!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0