Feber

Shit också.. sitter här med feber och ska lägga mig och sova strax. JAg har inte tid att bli sjuk!!! Jobba hela helgen ju och i morgon är det personalfest. TYPISKT! Jag kände att det var något på g idag på jobbet när jag kände mig yr och hade ont i halsen och var allmänt trött. Och nu när jag kom hem och slappnade av (efter 11.5 timmar på jobbet med fullt ös medvetslös heeela dagen) kom febern.
Ja, ja.. Jag får helt enkelt knarka ipren i morgon och "supa" bort resten på kvällen. Men typiskt är det.

Och jag är inte ledig förens på torsdag så jag har fem dagar kvar på jobbet.
Jag som ville vara assnygg på personalfesten i min blommiga klänning! Jag får försöka vara det ändå.

Nähä, sova nu så jag hinner återhämta mig under natten.
Hoppas ni mår bra!

Tjing!

Så här fin tänkte jag ju vara i morgon fast med lockigt hår.. Hmm.. hoppas jag orkar!

Kommentarer
Postat av: Elise

så fin kommer du säkert bli:D krya på dig kusin! kram<3

2009-12-19 @ 18:07:12
URL: http://johannaelise.blogg.se/
Postat av: sassa

Ja, det är det! :) Super lätta att göra och otroligt goda :)

Är du fortfarande sjuk? Hur var wallmans? Kram!

2009-12-21 @ 19:06:26
URL: http://meminus.co.uk/sassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0