Hej mitt vinterland!

Gud så mysigt det är ute med all snö! Bara man slipper vara ute och springa runt i det för det är ju ganska blött under tiden som det snöar. Men vackert är det verkligen.
Tänk om man för en gångs skull kan få snö på julafton :-)

Det var trevligt på Väla och IKEA. Hittad ett fint linne på H&M som det bara fanns ett kvar av och det satt på en av dockorna inne i butiken. Men en i personalen sa att hon kunde plocka av det om jag gärna ville testa det. Det kallar jag service! Och det passade så jag blev glad!

På IKEA åt vi mat och kollade runt lite och sedan åkte vi till Willys och handlade lite.

På lördag är det personalfest på Wallmans salonger med god mat och god dricka. Ska bli väldigt trevligt! Skönt att träffas utanför ICA för en gångs skull. Har aldrig varit på Wallmans i Helsingborg utan bara i Malmö två gånger.
Och chefen är generös och ger oss den dyra menyn som lät mycket godare och lyxigare än originalmenyn.

Tror jag ska ha min blommiga klänning på mig som jag hade på fotograferingen! Ska bli kul att få använda den igen.

Nu ska jag och Janne äta mini-jultallrik med ägg, sill och köttbullar. Gott!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Har du provat den där fina blusen som vi såg på en av dem i kassan sist? Den skulle du ju ha :) Hörs snart, är nergrävd i statistik för tillfället, lite lätt panik inför tentan på tisdag....! Men allt är lugnt och precis som det ska vara, nu vet du det i alla fall :)

2009-12-17 @ 08:16:14
Postat av: Elise

å det linnet har jag tittat på:D så fint:D passar nog dig perfekt. Hoppas snön håller sig kvar enda nackdelen är att det är väldigt kallt. Men men det får man leva med. Kram kram<3

2009-12-17 @ 15:09:52
URL: http://johannaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0