Bjarne på besök

Lillebror kom i tisdags och åkte hem i morse. Han har en sådan lyxig gymnasielinje så han är ledig varje onsdag. Fusk!
Så då passade han på att hälsa på oss och för att kunna spela in en grej till ett projekt som han ska ha klart på tisdag nästa vecka. 
Det var trevligt att ha honom här :-) 
Tisdagen kom han runt sex och då blev det slappetid hemma och massa godis lite senare. 
Kollade teve och lekte med datorn.
Igår var vi på Väla och sen åt vi pizza och slappade och fixade med hans läxor och projektet. 

Var precis på arbetsförmedling på en obligatoriskt grej som kallades personlig marknadsföring.
Lite info om hur man skriver personligt brev och CV. 
Var faktiskt riktigt intressant! Har hemläxa nu så på måndag ska jag ha ett personligt brev och CV klart till 
något jobb som finns där ute. 

Men nu ska jag städa lite, äta och boka min göteborgsresa inför i morgon. Ska bli superkul! Plus att jag och Helen antagligen hinner med en snabb dejt med Josefin och hennes karl när dom "mellanlandar" i Göteborg påväg till Umeå.

Ha det gott! 

 

Kommentarer
Postat av: Lullat

Nöjet är helt på min sida

2009-06-04 @ 10:31:04
URL: http://www.lullat.blogspot.com
Postat av: Olof

Sv: Hej! Jadu, billigt finns ju inte riktigt när det gäller polaroidfilm haha. Men jag har köpt all min film på ebay.com, och där är det billigare än i sverige iallafall! Jag har köpt tre stora lass, det första på 6 filmer för 500, andra 10 filmer för 1100, tredje 30 filmer för 3600! Det blir ju dyrare ju mer tiden går eftersom de har slutat tillverkas. men om du känner att det är jobbigt med ebay (all frakt tull osv) så finns det ju på tex fotokungen.com, 2 filmer för 390 kr. om du vill slippa tull på ebay kan du gå in på ebay.co.uk eller ebay.de, där kan man också hitta för relativt bra priser ibland :) hoppas jag hjälpte dig, ha det bra!

2009-06-11 @ 07:17:29
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0