äntligen fredag

Ja i morgon är det äntligen fredag. Fast som Sassa (meminus.co.uk/sassa) skrev på sin blogg så består veckorna bara av måndag och fredag känns det som.
Igår jobbade jag ju kväll och dagen gick så sjukt långsamt! Började tolv och slutade åtta men det kändes som att jag var på jobbet i tolv timmar. Segt! Men jag fick betalt på riktigt igår vilket känns väldigt kul! Första dagen på ICA borgen som jag jobbade på "riktigt". En dag mer på decemberlönen.. Heja, heja!

Men det är på måndag som jag börjar min anställning på riktigt. Kommer kännas bättre att jobba när man vet att man får lite mer än typ 250kr ut på en dag som jag ungefär får nu när det är praktikpengar..

Annars ikväll ska jag njuta av Jannes sällskap och sedan ta ett bad, men först måste jag självklart se "Mammas pojkar" på fyran :-D
Ullared och mammas pojkar är nog favoritunderhållningen på tv när det kommer till "jag behöver inte anstränga mig alls för att förstå innehållet-teve". Men det finns ju andra program jag gillar där man faktiskt lär sig lite mer och som känns lite mer vettiga som t.ex. Hype, Kobra, Fashion, Efterlyst, Lyxfällan, Debatt osv osv.
Men ibland efter en körig dag på jobbet kan det var skönt med lite Braindead-tv som t.ex. Mammas pojkar.

Nähä, äta lite choklad och titta på när Janne dödar lite tyskar i sitt ps2-spel :-)

*Längtar till i morgon när Kajsa kommer!


Bilden är tagen för nästan exakt ett år sedan :-)



Kommentarer
Postat av: Elise

jag tycker hemskt nog också mammas pojkar är underhållande. sjukt egentligen att alla tycker om förnedrings tv. Jag tycker dock det börjar bli extremt när barn utsätts för program där de får berätta om sina problem, det kommer ju följa dem hela livet. Hoppas du mår bra det verkar så^^ Kul att du blir fast anstäld:D Kramar

2009-11-12 @ 23:08:46
URL: http://johannaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0