Borås

Runt halv ett åker jag till Halmstad för att hämta Bjarne.
Har inte kört bil på mycket länge nu, men det går nog bra som vanligt.
Jag och Bjarne tar något att äta på Max eller inne på Eurostop och sedan bär det av till Lidhult.
Och när vi är framme byter vi bil till mammas och pappas och jag sätter mig i baksätet istället och resan går mot Borås. :-)

Ska bli mysigt att träffa kusinera och mormor och morfar och resten!

Nu ska jag försöka få upp Janne så vi kan äta lite frukost och sedan kolla så bilen ser okej ut.

Vi hörs kanske från Borås!
Ha en mysig helg!

Kommentarer
Postat av: jenny

heeeej. hoppas helgen in das borås var bra.. jag ska dit o skriva tenta imorgon. öhhh ångest.

eftersom min mobil är mongo i kombination med att jag är fattig på pengar, så hoppas jag du läser här =P i vilket fall som helst. fredagen den 11e så tycker jag absolut du ska komma till peters lya. någon form av jul/fika/mys/party? vi hörs mer om det senare, men boka in det nu genast! puss puss

2009-11-26 @ 10:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0