Första dagen på riktigt

Idag var det lite extra kul att jobba eftersom att man vet att man får lön för det man gör. Jag har varit i mjölkkylen hela dagen nästan. Mycket att göra så dagen gick väldigt fort.
I morgon ska jag vara i charken och jobba 08.30-18.15.

Har precis pratat med min mamma i 2.5 timmar i telefon. Vi hade en del att ta igen med andra ord ;-D Börjar vi prata är det svårt att få stopp på oss så vi försökte lägga på typ 4 gånger men började prata om något nytt som ledde till något annat osv. Världens bästa mamma! :-)  Sedan pratade jag med Sara en timme också så det har blivit mycket telefon ikväll. Josefin en stund också, haha!

Nu ska jag äta något och sedan ska jag sova.

Förresten så var filmen Up super bra!! Jag rekommenderar den verkligen även fast den räknas som barnfilm. Men de animerade filmerna idag har så mycket vuxenskämt också så den blir rolig vilken ålder man än har :-)

Till helgen blir det Borås med familjen. Ska bli mysigt att träffa mormor och morfar och min moster med man och kusinerna som alla bor i samma hus! :-D

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Josefa

Tack Du är så snäll :)

2009-11-17 @ 01:14:03
URL: http://josefa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0