Storm!

Ja det blåser full storm ute! Uscha riktigt så det känns som att fönstrerna ska gå sönder.
Janne stackarn jobbar mitt i blåsten, tycker synd om honom.
Men det har lugnat sig lite nu. Var värst vid sju-tiden.

Idag slutade jag två och skulle egentligen tagit min spruta.. Men när jag mellanlandade hemma hade stormen satt igång och Janne tyckte vi skulle ta sprutan samtidigt på måndag för då ska han göra det.. Så ja.. jag var ganska lättövertalad ;-D
(Ja Kajsa, han har faktiskt ångrat sig, hehe)

Skönt att sluta tidigt idag.. Inte för att jag gjort så mycket mer hemma än att bada, laga mat, titta på teve och lite annat.

Längtar till fredag när jag ska hämta Bjarne i Halmstad och sedan åka till Lidhult för att sedan åka med familjen till Borås.

Annars sitter jag ensam hemma och äter choklad och slappar. Ska snart vika tvätt.. Sicket tråkigt inlägg det blev idag! Ska liva upp det med en nytagen passande bild!

Jag känner mig lite blåst ;-)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

:D

2009-11-19 @ 07:49:38
Postat av: Maria:)

HAHAHA xD hur fixade du bildenxP



kram:)

2009-11-19 @ 19:37:47
URL: http://girlofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0