10-01-03

Nu ska man komma ihåg att skriva rätt år när man skriver under papper och liknande.. Men på något sätt så gör man alltid rätt ändå faktiskt. Jag har nog svårare att säga rätt ålder när någon frågar när man precis fyllt år.

Jaha, nyårsafton var jätte trevligt med massa släkt och vänner hemma i Lidhult. Underbart god mat och efterrätt och raketerna var fina :-)
Jag stannade i Lidhult till idag. Jag kände att det kunde vara skönt med en dag med bara familjen efter all släkt som åkte hem på lördagen. Så jag stannade över till idag helt enkelt.
Igår var vi (mamma, Sara, jag och Grynet) ute på en lång och skön promenad i solen. Så vackert i Lidhultsskogarna  med all snö!
Annars har jag mest slappat och umgåtts med kusinerna.

I morgon är det jobb igen. Men det blir inte många jobbdagar den här veckan vilket faktiskt ska bli skönt.

På lördag ska hela tjejgänget till Göteborg! Har inte hänt på nästan tre år. Så det blir god mat mycket snack och förhoppningsvis en hel del utgång :-D

Jag längtar även till april då familjen ska åka till Åre i en hel vecka och lyxa :-) Mor och far fyller båda två 50 år i april så det ska firas med massa skidåkning och allt annat man gör på en skidsemester.

Nu ska jag nog köpa ltie choklad och titta på Harry potter-filmen jag missat.
Hörs!

Faktiskt tagen med mobilen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0