Göteborg

I morgon bär det av till Göteborg med hela tjejgänget (förutom Helen som självklart redan är i Göteborg och väntar på oss eftersom hon bor där).
Ska bli så himla roligt att äntligen ses allihopa vilket inte hänt på tre år tror jag det är.
Bokat bord på Tapas-restaurang och ska faktiskt åka från Halmstad med en snäll bror till en i tjejgänget som ska bila upp till sin tjej i Götet och kör oss upp också. Och vi åker redan vid tio så vi är tidigt i Göteborg vilket är väldigt roligt!
Mer tid tillsammans. Jag åker inte hem förens vid sju på söndag så jag och Helen får sysselsätta varandra med något när det andra två åkt hem.

Idag har jag jobbat från 8.30-20.15. Lagom dag, jag vet.

Annars är allt bra :-)
Vet bara inte vad jag ska ha på mig i morgon.

Nu ska jag ta ett snabbt bad och sedan packa!

Vi hörs!

Jag sitter med halsduken på mig inne. Så galet kallt över allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0