Ingen diskmaskin.. :-(

Idag var jag och sambo och tittade på en bänkdiskmaskin. Om sanningen ska fram har vi tittat på den ett antal gånger och bestämde oss i veckan att köpa den idag! Vi hade tagit reda på hur omkopplaren ser ut som ska sitta på kranen för att få in vatten i diskmaskinen osv och att den antagligen fanns på K-rauta. Tittade på diskmaskinen på Onoff och tyckte som vanligt att den var väldigt fin och sedan drog vi som sagt till K-rauta.
Jag visade bild på omkopplaren och gubben i butiken sa att dom hade en exakt sådan som jag visade på bilden.
Han visade mig den och jag såg då hur dyr den var.. 499kr! Vafan! Jätte dyrt tyckte jag och sambo och bestämde oss för att allt det här får vi köpa den 25 istället, haha.
Tur att man får en lön nu om en vecka iallafall. Så på måndag blir vi nog med diskmaskin.
Så äckligt trötta på att diska för hand.. Som om man inte har bättre saker för sig? Svar på det är att det har man verkligen.

Nåväl.. Nu gör Janne pannkakor. Gott!
Idag har jag jobbat men i morgon är jag ledig. Skönt!

Nu längtar jag till torsdag näst-nästa vecka för då flyger jag till Umeå till Josefin! Jippie!!
Nästa vecka blir det till att baka semlor vilket brukar vara populärt bland nära och kära ;-)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0